poniedziałek, 23 grudnia 2013

Trening z MOTIVATO #dzień24

Ehhh te święta :/ strasznie czasochłonne są, a do tego dochodzi praca i nauka. Na nic czasu nie mam, nawet na króciutki wpis. Ale co miałem zrobić wczoraj, zrobię dzisiaj a co mi tam :)

Wczoraj przyszedł czas na trening i przetestowanie mojej nowej bluzy z firmy Reebok, wykonanej w technologi PlayWarm, która jest moim prezentem świątecznym. Nie mogłem się powstrzymać, żeby jej nie przetestować przed gwiazdką, pokusa górą :) Bluzę oceniam pozytywnie, jednak brakuje mi parę rozwiązań m. in. otwory na kciuki w rękawie. No ale wszystkiego mieć nie można. Za to bardzo fajna kolorystyka, wykonanie oraz jej właściwości :)


Dystans, który wczoraj pokonałem to 10 kilometrów w średnim tempie 4:24 min/km. Po bieganiu standardowo rozciąganie, skipy itp.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz