niedziela, 8 grudnia 2013

Odpoczynek, studia, zwiedzanie, gala KSW 25

Po ostatnich intensywnych treningach postanowiłem sobie odpocząć. Od piątku na chwilę obecną palcem nie kiwnąłem, ani na prawo ani na lewo. Zero biegania, czegokolwiek. Studia i zwiedzanie Wrocławia pochłonęły cały mój czas i energię. W piątek zaraz po przyjeździe do stolicy Dolnego Śląska i zakwaterowaniu, postanowiłem zrobić mikołajkowe i świąteczne zakupy oraz odpocząć od biegania, pracy i innych spraw ;)  


W sobotę zwiedziłem Świąteczny Jarmark Bożonarodzeniowy, wypiłem tradycyjnie grzańca :) no i do wieczora siedziałem na uczelni. Zaraz po udałem się na KSW 25, ponieważ zaraz po bieganiu, sztuki walki, zwłaszcza MMA są w kręgu moich zainteresowań.



Natomiast dzisiejszy dzień, co prawda miał być treningowy, bo zawsze w niedzielę jest u Mnie wybieganie to po małych ustaleniach,  kompromisie przełożyłem trening na jutro. Także zaraz po powrocie do domu i śnie, czeka Mnie 17 kilometrów do przebiegnięcia ;) ale to już sama przyjemność po tak długiej rozłące ;)  
       


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz