wtorek, 31 grudnia 2013

Kolejne dni treningowe z MOTIVATO

#27 trening z MOTIVATO to nic innego jak 7 kilometrowe RUN-FUN, czyli dobra zabawa podczas biegania, średnie tempo biegu to 4:25 min/km. Natomiast #28 dzień to luźne wybieganie. Łączny dystans jaki pokonałem to 17 km w średnim tempie 4:39 min/km. Dzień przed wybieganiem byłem na siłowni i ćwiczyłem nogi, co było moim wielkim błędem bo miałem takie zakwasy, że po pierwszym kilometrze, zastanawiałem się nad zejściem z trasy. Jednak silna wola i mój charakter były górą. Co pozwoliło ukończyć bieg.


#29 trening przypadł w Sylwestrową noc. Dystans, który pokonałem to 12 kilometrów w średnim tempie 4:35 min/km. Poza tym przyszła pora na postanowienia noworoczne. W planach mam pokonanie królewskiego dystansu 42 kilometrów oraz branie udziału w każdym możliwym biegu.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz