wtorek, 3 grudnia 2013

Trening z MOTIVATO #dzień13

W to jakże piękne, dzisiejsze popołudnie przebiegłem 11 km, z czego 2 km to rozgrzewka, kolejne 8 km komfortowy bieg w tempie 4:28 min/km. W tych 8 km wykonałem jeszcze 5 przebieżek po 100 m. Po każdej serii 1 minuta dynamicznego marszu. Na sam koniec, 1 km na rozluźnienie. Po bieganiu standardowo 15 minut rozciągania, skipów itp. Po przebieżkach myślałem, ze nogi odmówią mi posłuszeństwa, jednak wyregulowałem tempo i spokojnie dobiegłem do końca.

Do tego chciałem się pochwalić, przynależnością do drużyny biegaczy z Wrocławia, o wdzięcznej nazwie "Biegamy we Wrocławiu".

Pewnie nie jedna osoba, która mnie zna, zastanawia się; co on ma wspólnego z Wrocławiem ?? No to już odpowiadam. Od października tam studiuję i co drugi weekend przebywam, czasem częściej, także poniekąd coś mnie z tym, jakże pięknym miastem łączy. Stąd decyzja o przynależności do tej nowo utworzonej grupy zwariowanych ludzi. Pierwsze dwa styczniowe biegi, w których pobiegnę, będą już pod szyldem nowego teamu :)

A w dodatku, przyszedł do mnie już św. Mikołaj i zostawił mi pod choinką dwie pozycje książkowe o bieganiu. Będę miał co czytać na trasie Katowice - Wrocław, Wrocław - Katowice ;)





7 komentarzy:

  1. Świetne tempo i dystans. Daj znać co sądzisz o książce "Jedz i biegaj" :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma sprawy, gdy tylko ruszę z czytaniem dam znać, czy książka jest godna uwagi ;) pozdrawiam ;)

      Usuń
    2. Także czekam na recenzję :-) biegasz po Rudzie Śl. czy tylko we Wrocławiu?

      Usuń
  2. Na co dzień po Rudzie Śląskiej, Parku Chorzowskim lub Muchowcu. Natomiast jeśli mam zjazd we Wrocławiu to wtedy po Wrocławiu ;) a czemu pytasz ?? biegasz gdzieś w tych okolicach ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pytam bo mieszkałam w Bytomiu, a od roku w Londynie- także biegam tutaj. Ale na święta wracam do Polski- może Cie gdzieś zobaczę :D jak biegniesz!

      Usuń
    2. wiesz jakbyś chciała z kimś pobiegać w święta lub po to pisz ;) ja standardowo po wigilijnej kolacji idę :)

      Usuń
    3. Dzięki :-) ale przez to że zabieram ogrom prezentów nie zmieszczą mi się moje buty do biegania- totalna rozpacz... :( jak tu żyć? ;p

      Usuń