środa, 18 grudnia 2013

Trening z MOTIVATO #dzień 20 i 21

Witam serdecznie po krótkiej przerwie, wynikającej z mojej nie dyspozycji oraz braku czasu na redagowanie. Dlatego nadrabiam straty z nawiązką. Mianowicie w #20dniu przyszła kolej na wybieganie, tym razem dystans wzrósł o następne 2 kilometry, co daje nam 19 km :) trasę pokonałem w średnim tempie 4:39 min/km a poniżej przedstawiam rzut trasy;

Bykowina - Kochłowice - Halemba - Kłodnica - Kochłowice - Bykowina

Natomiast w #21dniu treningu przebiegłem 8 kilometrów w średnim tempie 4:28 min/km, po biegu rozciąganie. W dniu tym miała być jeszcze siłownia, jednak z braku czasu musiałem zdecydować i wybrać, siłownia lub bieganie. Wybór mógł być tylko jeden, BIEGANIE.

Obydwa biegi miały być przebiegnięte w średnim tempie 5:33 min/km, jednak wraz z trenerem MOTIVATO doszliśmy do wniosku, że mam słuchać swojego organizmu i jeżeli czuje się na siłach mam biec ile nogi dadzą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz