sobota, 23 listopada 2013

Trening z MOTIVATO #dzień8 oraz fotorelacja z trasy

Kolejny trening za mną. Dziś przyszła kolej na wybieganie :) traf chciał, że miałem przyjemność wybiegać się we Wrocławiu :) i znowu co nie co pozwiedzać. Tym razem okolice i Park Szczytnicki. Tempo dzisiejszego biegu to 5:17 min/km. Założenia trenera to 5:33 min/km więc prawie udało mi się osiągnąć założony cel. 

a teraz małe co nie co o trasie :)
- bieg rozpocząłem od ul Piwnej, koło pomnika, wstyd się przyznać, ale nie pamiętam co tam pisało :)

- następnie cały czas prosto ul Szczytnicką w kierunku galerii Dominikańskiej, dalej prosto ul. Marii Curie Skłodowskiej aż do Wrocławskiego ZOO 

- dalej mała pętla wokół ZOO, leśną ścieżką. Koło płynie sobie Odra :) ni stąd ni zowąd znowu wylądowałem koło bramy głównej ZOO :) nie ma to jak dobra orientacja w terenie :) dale truchtałem koło ZOO aż postanowiłem przebiec na drugą stronę ulicy i poszukać Parku  Szczytnickiego, który znajduje się zaraz po drugiej stronie :)

- następnie biegałem ścieżkami parkowymi, mijając kolejne grupy podpitych ludzi :) oraz japoński ogród, drewniany kościół czy też halę stulecia, w oddali widać iglicę ;) 

- biegałem również pergolą :)

- droga powrotna taka sama jak ta, którą przybiegłem :)

Jeszcze bym był zapomniał o krótkim podsumowaniu tego tygodnia :) łącznie przebiegłem 41 km, w średnim tempie 4:41 min/km :) tempo ładnie podskoczyło !! przebieżki i inne zabawy robią swoje :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz