środa, 20 listopada 2013

Kolejny trening z cyklu "co masz zrobić jutro, zrób dziś" #6dzień z MOTIVATO

Dzisiaj na Śląsku taka piękna aura do biegania :)) że udało mi się kolejny raz pobić rekord na 1 km :)) i zbliżyć do życiówki na 10 km :) 



Jak widać tempo dzisiejszego biegu dość wysokie bo aż 4:21 min/km :) Na początku była mocna rozgrzewka na odcinku 2 km, następnie 7 km w średnim tempie 4:25 min/km (założone tempo miało być 4:27 min/km), więc można powiedzieć, że się dostosowałem :) do tego na sam koniec dołożyłem 1 km na rozluźnienie, co łącznie dało mi 10 km ;) po biegu rozciąganie :)

Jutro znowu wyprzedam plan, ponieważ spędzam weekend we Wrocławiu na uczelni. W końcu nie samym bieganiem człowiek żyje ;) mam zamiar iść w sobotę na jakąś miejscową siłownię poćwiczyć :) ale to się jeszcze zobaczy ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz