czwartek, 28 listopada 2013

Trening z MOTIVATO #dzień10

Dzisiejszy trening był jednym z najcięższych do tej pory, zarówno pod względem założeń (tr. szybkości) jak i pogody (marznąca mżawka, do tego śliskie ścieżki).

Założenia na dziś, miały wyglądać następująco;
- bieg na dystansie 9 km ~~ który oczywiście tyle miał,
- 3 szybkie odcinki po 1200 metrów, w tempie 4:06 min/km (po każdym odcinku 5 minut lekkiego truchtu) ~~ no i tutaj zaczęły się schody ;) zaraz po pierwszym odcinku, wiedziałem, że nie jestem gotowy na dystans 1200 metrów, dlatego zmniejszyłem odcinki do 1000 metrów. Na szczęście udało mi się zachować założone tempo,
- na koniec kilometr rozluźnienia w bardzo spokojnym tempie ;) plus ćwiczenia rozciągające.

Jednak mimo tego skróconego dystansu dla 3 odcinków, bieg uważam za owocny, ponieważ poprawiłem swój rekord na 5 km o 4 sekundy ;) więc jakaś poprawa szybkości jest :)

#rekord na 5 km pobity ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz