wtorek, 12 listopada 2013

Dotychczasowe starty :)

InterRun Kraków - 10 km
Mój pierwszy raz był w Krakowie i od razu życiówka :) na trasie dopingowali Mnie rodzice, którzy byli zemną w tej jakże ważnej dla Mnie chwili :P haha :) jakim był pierwszy start. Kolejny bieg, w którym wystartowałem był Bieg Powstania Warszawskiego. Warunki jak dla Mnie masakryczne, mimo późnej godziny doskwierał upał oraz duchota, jednak klimat biegu, pierwsza klasa. Mój wyniki to 46:28 na 10 km :) mimo ciężkich warunków jestem bardzo zadowolony z osiągniętego wyniku. 



Z startu na start coraz bardziej wkręcałem się w bieganie. Po biegu Powstania Warszawskiego postanowiłem, że przebiegnę swój pierwszy półmaraton. Rozpocząłem ostre przygotowania. Z dnia na dzień pokonywałem na treningach coraz dalsze odległości. Aż w końcu nadszedł upragniony dzień. I półmaratonu, który miał miejsce w WPKiW w Katowicach. Tabelka poniżej prezentuje osiągnięty czas.


Po półmaratonie w Katowicach, przyszedł czas na V Bytomski Półmaraton. Założenia na bieg było zejście poniżej 1:40 min. No i się udało, drugi start w półmaratonie i od razu poprawiłem swój czas o 4 min. co było dla Mnie sporym osiągnięciem. 

Kolejny start znowu był w Warszawie w Biegnij Warszawo na 0 kilometrów. Czas, który uzyskałem to 47:28 sec. W tym roku chyba już nie wystartuję, ale kto go tam wie :)  
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz