czwartek, 14 listopada 2013

Trening z MOTIVATO #dzień2

#zalecenia na dziś;
Biegnij 11 km w spokojnym tempie około 5:33 min/km. W razie potrzeby zwolnij/przyspiesz tak, żeby czuć się komfortowo. Celem jest regeneracja, więc nie przeciążaj się! Po treningu, zrób 10-15 min ćwiczeń rozciągających.

#komentarz;
dzisiejsze tempo znowu dość wysokie 4:25 min/km :) ale samopoczucie przed treningiem było bardzo dobre, dlatego zdecydowałem się na zwiększenie tempa biegu. Oby tak co trening było :) po standardowo rozciąganie itp.
Po bieganiu poszedłem jeszcze na własną siłownię troszkę poćwiczyć. Postanowiłem odkurzyć zakurzone ŻELASTWO, ponieważ troszkę je zaniedbałem na rzecz biegania i zabrać się sumiennie do treningu ogólnorozwojowego. Tak mniej więcej prezentuje się moja forma ;)


A teraz uroczo spędzam wieczór w pracy :// ehhh byle do rana ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz